ثبت سفارش تنها از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09034617988 و کلیک روی لینک ادمین ایتا امکان پذیر می باشد.

مشاوره قبل از خرید

فروشگاه اینترنتی
کـــــودک ایرانـــــی

مشاوره قبل از خرید

 

 

تی‌شرت یکی از انواع لباس بچه است که برای دختران و پسران در گروه‌های سنی مختلف جذاب خواهد بود. تی‌شرت‌ها طرح‌های بسیار متنوعی دارند و معمولا جلوبسته هستند. این نوع لباس‌ها را می‌توان به‌صورت آستین‌کوتاه یا آستین‌بلند برای فصل‌های مختلف سال و معمولا فصول گرم تهیه کرد. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع این لباس‌ها در کنار راحتی آن‌ها باعث می‌شود که هر پدر و مادری حتما تعدادی تی‌شرت را برای کودک خود خریداری کند.

در زمان خرید تی‌شرت باید به حلقه‌آستین‌ها و یقه لباس توجه کنید. با توجه به اینکه این لباس‌ها اغلب جلوبسته هستند، باید یقه نسبتا بازی داشته باشند تا به‌راحتی از سر کودک بگذرند. حلقه‌آستین‌ها نیز نه باید آن‌قدر تنگ باشند که در حرکت دادن دست برای کودک مشکل ایجاد کنند و نه آن‌قدر گشاد که در فصل گرم سال باعث عرق‌سوز شدن زیر بغل او بشوند. اگر قصد خرید تی‌شرت برای نوزاد خود را دارید، بهتر است تی‌شرت‌هایی که در کنار یقه خود دکمه دارند انتخاب کنید. با این کار تعویض لباس برای نوزاد شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

علاوه بر این‌ها باید به قد تی‌شرت نیز توجه کنید. قد این نوع لباس کودک نه باید آن‌قدر بلند باشد که زیر دست‌وپای کودک گیر کند و نه آن‌قدر کوتاه که در زمان نشستن و برخاستن مدام بالا برود. این موضوع به‌خصوص برای بچه‌های کوچک‌تر که آن‌ها را بغل می‌کنید، مهم‌تر است. چراکه در زمان بغل کردن کودک تا حدی لباس بالا می‌رود و اگر قد تی‌شرت نیز کوتاه باشد، پهلوها و کمر کودک در اثر قرار گرفتن در معرض نور خرشید یا هوای سرد آسیب می‌بینند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه