ثبت سفارش تنها از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09034617988 و کلیک روی لینک ادمین ایتا امکان پذیر می باشد.

مشاوره قبل از خرید

فروشگاه اینترنتی
کـــــودک ایرانـــــی

مشاوره قبل از خرید

لباسی که اندازه مناسبی داشته باشد.

 

 

اندازه لباس یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان خرید لباس بچه گانه است. اگر کودک شما در سنین 3 تا 5 سالگی است، می‌توانید او را برای پرو لباس ببرید و از اندازه بودن آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که بچه‌ها از پرو کردن لباس خوششان نمی‌آید و دوست ندارند که برای مدتی طولانی در بازار بمانند. به همین دلیل ممکن است مجبور شوید از اولین مغازه خرید کنید و طبیعتا نمی‌توانید بهترین جنس را بردارید. پس بهترین راه‌حل برای تشخیص اندازه لباس کودک، خرید لباس متناسب با سن او و کمی بزرگ‌تر است.

توجه داشته باشید که اگر اندازه لباس برای کودک شما کوچک باشد، این لباس عملا به هیچ دردی نخواهد خورد؛ اما اگر کمی بزرگ‌تر باشد، بالاخره روزی استفاده می‌شود. از طرف دیگر کودکان به‌خصوص در سنین قبل از سه‌سالگی خیلی زود رشد می‌کنند؛ بنابراین بهتر است لباسی که دقیقا اندازه آن‌ها باشد نخرید. چراکه این لباس بیشتر از چند بار قابل‌استفاده نخواهد بود. البته خرید لباس‌های خیلی گشاد و بلند را اصلا توصیه نمی‌کنیم. چراکه باعث آزار و اذیت کودک می‌شود و برای حرکت او مشکل ایجاد می‌کند.

قانون خرید لباس بچه گانه بزرگ‌تر از سن و جثه معمولا برای پیراهن و لباس‌های خارج از فصل صادق است. خرید لباس‌های تابستانه در فصل زمستان و برعکس می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد. چراکه معمولا قیمت این لباس‌ها رد فصل مخالف کمتر است؛ اما باید مراقب اندازه آن باشید. اگر شلوار بچگانه را بزرگ‌تر از اندازه فعلی کودک بخرید، درنهایت مجبور می‌شوید که آن را تنگ کنید. چراکه مرتب از کمر او میافتد؛ اما در موارد دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه